موضوع :  راه اندازی بخش T-SQL Challenges در سایت
  دفعات بازدید :  ۱۰۲۵۸
 نویسنده :  مرتضی صحراگرد
 تاریخ انتشار :  ۱۳۹۰/۲/۳۱
ارسال لینک صفحه برای دوستان ارسال لینک صفحه برای دوستان  اضافه کردن به علاقه مندیها اضافه کردن به علاقه مندیها نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

 

به همت دوست عزیز و متخصص آقای محمد سلیم آبادی، بخش جدیدی به نام "چالش های T-SQL" یا T-SQL Challenges در سایت راه اندازی شد.

هدف از ایجاد این بخش به چالش کشیدن اطلاعات شما در زمینه T-SQL می باشد. از تمامی شما دعوت می کنیم در صورتی که در این زمینه متخصص می باشید و یا به قول معروف حرفی برای گفتن دارید! و یا به هر نحوی علاقه مند شرکت در حل این چالش ها می باشید، با ما همکاری کنید.

در قسمت زیر به طور خلاصه تعریف یک چالش را ملاحظه می کنید:

برای افزایش مهارت ها و یادگیری تکنیک های جدید و آشنا شدن با مساله جدی و کاربردی، در سرتاسر دنیا چالشها و معماهایی مطرح می شود که افراد را به تکاپو و رقابت وادار می کند. با طرح اینگونه چالش ها افراد مهارت های خود را محک می زنند و با تکنیک ها و ایده های دیگران نیز آشنا می شوند. همه چیز دست به دست هم داده باعث پیشرفت فرد می شود.

چالش مساله ای است که مهارت ها و دانش فرد را به چالش کشیده و باعث رشد فرد می شود. چالش را می توان نسبی برداشت کرد. مثلا حل مساله ای خاص برای یک فرد تازه کار ممکن است چالش باشد و برای یک فرد حرفه ای یک مساله بسیار پیش پا افتاده. برای همین من سعی میکنم مسائلی را که به عنوان چالش مطرح می کنم دارای شدت های سختی متفاوتی باشد که مخاطب های بیشتری را جذب کند.....

برای کسب اطلاعات بیشتر و معرفی این بخش به اینجا مراجعه کنید.

خواهشمندیم ما را از پیشنهادات و انتقادات خود محروم نفرمایید.